Puchatki

puchatki (1).png

Nauczyciele:
mgr Halina Radomska
mgr Sylwia Sulej

Pedagog specjalny:
mgr Anetta Wójcik

Pomoc nauczyciela:
Weronika Nadolna

Woźna:
Marzanna Ciotucha

Puchatki to najstarsze w przedszkolu dzieciaki
super dziewczyny i fajne chłopaki.
Wszyscy w przedszkolu dobrze je znają
bo swym młodszym kolegom dobry przykład dają
Oni już wiedzą co piszczy w trawie
bo świat dokoła poznają ciekawie.
Jak oni się uczą, jak oni pracują!
Poznają literki i szybko rachują.
Jak być dżentelmenem oraz damą małą
wiedzą doskonale bo savoir vivre znają.
Ich sprytne paluszki mogą wyczarować
z plasteliny cuda, z klocków dom zbudować.
Choć się dużo uczą i pilnie pracują
na wesołą zabawę czas zawsze znajdują.
Puchatki są fajne! Puchatki są super!
Dobrze mieć w przedszkolu taka świetną grupę!

HARMONOGRAM ZAJĘĆ DODATKOWYCH:
Język angielski: poniedziałek, piątek - 10.00-10.30
Rytmika: środa - 9.00-9.30
Dogoterapia: wtorek - 13.20-13.50
Muzykoterapia: piątek - 12.30-13.00
Integracja sensoryczna: środa - 13.00-13.30, czwartek - 13.45-14.15

KOŁA ZAINTERESOWAŃ:
Halina Radomska: Zajęcia muzyczne z wykorzystaniem instrumentów perkusyjnych - środa - 13.00-13.30
Sylwia Sulej: Koło plastyczne - piątek - 13.00-13.30

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W PUBLICZNYM PRZEDSZKOLU INTEGRACYJNYM W PUŁAWACH
W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 DLA DZIECI 6-LETNICH – ODDZIAŁ
 IV

Czas pracy oddziału IV: 7:00- 16:00

I. 7.00 – 8.00 INTEGRACJA ZESPOŁU DZIECIĘCEGO, WPROWADZENIE NASTROJU DO ZABAWY I DZIAŁAŃ EDUKACYJNYCH W CIĄGU CAŁEGO DNIA

Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci.
Gry i zabawy dydaktyczne konstrukcyjne, tematyczne, badawcze służące realizacji programu wychowania przedszkolnego. Organizowanie działań (indywidualnych bądź w małych zespołach) sprzyjających rozwijaniu zdolności oraz prowadzeniu pracy wyrównawczo-dydaktycznej z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

II. 8.00- 13.00 ZABAWY I SYTUACJE EDUKACYJNE POZWALAJĄCE NA REALIZACJĘ PODSTAWY PROGRAMOWEJ WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

Zabawy gimnastyczne z określonym elementem ruchu, ćwiczenia poranne.Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności sanitarno–higieniczne, utrwalanie nawyków czystości osobistej. Śniadanie – doskonalenie umiejętności samodzielnego jedzenia, estetycznego i kulturalnego zjadania posiłku, a także kształtowanie
nawyków zdrowego żywienia.

Zajęcia wychowawczo-edukacyjne w sali lub na powietrzu realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego,rozwijające aktywność dzieci we wszystkich sferach rozwojowych - realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
Zabawy i zajęcia ruchowe, rytmika, zabawy w języku obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem.

Zabawy dowolne dzieci przy dyskretnym udziale nauczyciela rozwijające aktywność dzieci w różnych sferach rozwojowych.
Zajęcia specjalistyczne pod kierunkiem pedagoga, logopedy, psychologa.

Pobyt w ogrodzie: gry i zabawy ruchowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zajęcia sportowe, zabawy badawcze, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe, ogrodnicze. Spacery i wycieczki – obserwacje przyrodnicze w terenie, rekreacja w zależności od pogody.

Przygotowanie do posiłku: kształtowanie nawyków i czynności higieniczno-sanitarnych, umiejętności związanych z samoobsługą dziecka.
Obiad  – usprawnianie techniki samodzielnego jedzenia, estetycznego i kulturalnego zjadania posiłku oraz kształtowanie nawyków zdrowego żywienia. 

Zapewnienie dzieciom różnych form relaksacji- słuchanie bajek, muzyki, opowiadań.

III. 13.00 – 16.00 WSPÓLNE I INDYWIDUALNE FORMY PRACY Z DZIEĆMI W TRZECIEJ CZĘŚCI DNIA POBYTU DZIECKA W PRZEDSZKOLU

Zabawy ruchowe, tematyczne rozwijające zdolności dzieci. Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zabawy doskonalące logiczne myślenie, zabawy sprzyjające twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci. Zajęcia z religii oraz inne zajęcia dodatkowe wg harmonogramu.

Przygotowanie do podwieczorku – kształtowanie umiejętności związanych z samoobsługą dziecka. Podwieczorek – doskonalenie nawyków zdrowego żywienia. 
                       
Zabawy i gry edukacyjne, czytanie fragmentów książek. Ćwiczenia indywidualne dostosowane do możliwości dzieci. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Prace porządkowe w sali i na półkach. Kontakty z rodzicami w miarę potrzeb. 

GODZINY DOSTĘPNOŚCI:
Halina Radomska: piątek - 10.00-11.00
Sylwia Sulej: środa - 10.00-11.00

KONSULTACJE DLA RODZICÓW:
Halina Radomska: poniedziałek - 10.00-10.30
Sylwia Sulej: wtorek - 11.00-11.30

20250305_104022.jpg

17.03.2025

Lekcja galeryjna w Domu Chemika

20250129_102940.jpg

02.02.2025

Lekcja galeryjna w Domu Chemika

IMG_0787.jpeg

29.12.2024

Jasełka

images.png

29.12.2024

Dzieci z różnych stron świata - finał

Logo stowarzyszenia.PNG

06.11.2024

Zajęcia ekologiczne

Chłopcy i ich praca.jpg

13.10.2024

Jesień dary niesie

20240926_100902.jpg

13.10.2024

Udział w warsztatach

20240930_095650.jpg

13.10.2024

Wycieczka do Przyjaznej Zagrody w Matygach

20240925_103907.jpg

13.10.2024

Lekcja galeryjna w Domu Chemika

logo ppi

Powrót na początek strony