Kadra

kadra.jpg

NASZA KADRA

DYREKTOR

mgr Renata Gałuszka – nauczyciel dyplomowany, w placówce pracuje od 1995 roku, od stycznia 2006r. dyrektor placówki. Absolwentka Wszechnicy Świętokrzyskiej w Kielcach, studia wyższe w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie (oligofrenopedagogika).

NAUCZYCIELE

mgr Jadwiga Adasik – nauczyciel dyplomowany, w placówce pracuje od 2006 roku, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (pedagogika), studia licencjackie na UMCS w Lublinie (pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna)

mgr Jagoda Dylda - nauczyciel kontraktowy, absolwentka UMCS w Lublinie (pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna)

mgr Joanna Jedziniak – nauczyciel dyplomowany, w placówce pracuje od 2005 roku, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie (oligofrenopedagogika), studia podyplomowe na UMCS Lublin – kierunek pedagogika przedszkolna

mgr Beata Kałdonek – nauczyciel dyplomowany, w placówce pracuje od 1998 roku, absolwentka Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie (pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna), studia podyplomowe w zakresie „Nauczanie i wychowanie w integracji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”

mgr Dorota Kijewska – nauczyciel dyplomowany, w placówce pracuje od 1996 roku, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Jana Kochanowskiego w Kielcach (zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna)

mgr Halina Radomska – nauczyciel dyplomowany, w placówce pracuje od 1987 roku, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Jana Kochanowskiego w Kielcach (zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna), studia podyplomowe w zakresie „Nauczanie i wychowanie w integracji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”

mgr Sylwia Sulej – nauczyciel mianowany, w placówce pracuje od 2007 roku, absolwentka UMCS w Lublinie (pedagogika ogólna), studia podyplomowe na UMCS z zakresu pedagogiki przedszkolnej 

PEDAGODZY SPECJALNI

mgr Dagmara Mazonik

dr Maria Grądziel – nauczyciel dyplomowany, w placówce pracuje od 1997 roku, absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (pedagogika specjalna – oligofrenopedagogika, tyflopedagogika), od czerwca 2005 doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki. Terapia Integracji Sensorycznej I stopnia. Terapia motoryki ręki dzieci z zaburzeniami rozwoju – I i II stopnia.Studia podyplomowe w zakresie Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka z Integracją Sensoryczną .  KORP - Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego - standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1. m. ż. do 9. r. ż. 
Pedagog pracujący elementami Metody Krakowskiej:
Stymulacja procesów myślenia

Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera
Trener I i II stopnia Treningu Umiejętności Społecznych (TUS)

mgr Anetta Wójcik – nauczyciel dyplomowany, w placówce pracuje od 1999 roku, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie (pedagogika specjalna – oligofrenopedagogika), studia podyplomowe z zakresu „Organizacji wychowania przedszkolnego i nauczania zintegrowanego”.  Terapia Integracji Sensorycznej I stopnia. Terapia motoryki ręki dzieci z zaburzeniami rozwoju – I i II  stopnia. Terapeuta Treningu Umiejętności Społecznych TUS- terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu. Studia podyplomowe w zakresie Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka z Integracją Sensoryczną.  KORP - Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego - standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1. m. ż. do 9. r. ż. 
Pedagog pracujący elementami Metody Krakowskiej:
Stymulacja procesów myślenia

Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera

LOGOPEDA

mgr Iza Rodak-Szymańska - nauczyciel dyplomowany, w placówce zatrudniony od 1995 roku, logopeda, specjalista logopedii korekcyjnej. Dyplomowany terapeuta Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka z Integracją Sensoryczną. Nauczyciel wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Specjalista z kwalifikacjami Terapii Motoryki Ręki I i II stopień, Wspomagających i Alternatywnych Metod Komunikacji-AAC I i II stopień, Picture Exchange Communication System-PECS I i II stopień. Logopeda prowadzący terapię z wykorzystaniem Metody Krakowskiej:
Praca z dzieckiem autystycznym. Początek drogi. Warsztat praktyczny
Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
Metody wywoływania głosek
Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania 
Stymulacje mechanizmów lewopółkulowych- usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
Stymulacja funkcji poznawczych u dzieci z zespołem Downa
Badanie dominacji stronnej

PSYCHOLOG

mgr Ewa Lidia Sołtys – nauczyciel dyplomowany, ukończone studia z zakresu psychologii na KUL oraz studium pedagogiczne

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO

mgr Dagmara Mazonik

NAUCZYCIEL RELIGII

mgr Agnieszka Przeździecka - nauczyciel dyplomowany, absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, studia podyplomowe w zakresie edukacja i rewalidacja oraz wspomaganie osób z autyzmem i zespołem Aspergera

logo ppi

Powrót na początek strony